יום חמישי, 25 באפריל 2013

בלונים ליום הולדת?


רוצים לשלוח בלונים ליום הולדת?
רוצים לשמח את הקרובים שלכם לכבוד יום ההולדת הקרוב? חברתנו מציעה לכם מגוון רחב של בלונים אשר ישמחו את הקרובים שלכם. בלונים הם מתנה נפלאה, בייחוד כאשר הם מתלווים לזר פרחים ענקי. כדי להפוך את המתנה למושלמת, אתם יכולים להוסיף לזר הפרחים בלונים ולהראות שאכפת לכם.
בלונים מאתר פרחי עופר
בלונים מאתר פרחי עופר



כיצד נשמח את הקרובים שלכם?
רובנו כאשר מגיע יום הולדת של אנשים  קרובים מתלבטים בשאלה איזה מתנה לקנות להם. כיום ניתן לבחור בין מתנות מפוארות המשלבות את פלאי הטכנולוגיה, בעוד אחרים מעדיפים לבחור מתנות יקרות לא פחות, אך פשוטות יותר כמו בלונים.
 אם אתם לא מעוניינים להוציא סכומי כסף גדולים, אנחנו יכולים לבצע משלוח של בלונים עבורכם ולשמח את יקירכם. אין דבר נחמד יותר מאשר בלונים ליום ההולדת וכל צורה תתקבל בברכה.
זרי פרחים בתוספת בלונים ליום הולדת יכולים להיות מתנה נפלאה, כי אין אחד שיתנגד לקבל בלונים ליום הולדת. אם אתם רוצים להפתיע את הקרובים שלכם, לנו מתנה מקורית- משלוח בלונים בצורת לב שישמחו את החוגגים. אין אחד שלא ישמח לקבל מתנה נפלאה זו ליום ההולדת ואנחנו מציעים לכם מבחר בלונים בצורות שונות שישמחו כל אחד.
כיצד תבחרו את הבלונים
בחירת בלונים אינה פשוטה עבור מי שאינו בקיא בצורות השונות. אם אתם מתלבטים במה לבחור- צוות העובדים שלנו עומד לשירותכם ויכול לסייע לכם בחירת הבלונים המתאימים בהתאם לאופי החגיגה. רובנו היינו שמחים לקבל בלונים שיצליחו לעלות חיוך על פנינו וזה בדיוק מה שאנחנו עושים. ביכולתנו לספק עבורכם את המשלוח המתאים ביותר עבור הקרובים שלכם, כזה שמגיע מכ הלב ואף אחד אינו יכול לעמוד בפניו מבלי לחייך.
 כיצד אנחנו נסייע לכם?
לחברתנו יש את כל הניסיון הדרוש על מנת להציע לכם משלוחי בלונים שיהפכו כל מסיבת יום הולדת לחוויה מיוחדת. במשך השנים צברנו ידע רב בפעילות מול אנשים, מה שמעניק לנו יתרון משמעותי על פני חברות אחרות.המקצוענות שלנו, הידע שצברנו לאורך כל השנים והיחס האישי שאנחנו מעניקים לכלל לקוחותינו זה מה שהופך אותנו לחברה מובילה בתחומה.

אם גם אתם רוצים להזמין לקרובים שלכם מתנה ליום ההולדת הקרוב- צרו איתנו קשר 03-7391643

האתר שלנו
http://www.ofer-flowers.co.il/

עמוד הפייסבוק שלנו
http://www.facebook.com/oferflowers



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.